Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ανάλυση της αγοράς των φλογοανασταλτικών υλών, συμπεριλαμβανομένων προβλέψεων μέχρι το 2033: κατανάλωση και έσοδα για κάθε περιοχή του κόσμου, καθώς και η κατανάλωση φλογοανασταλτικών ανά τύπο προϊόντος και ανά τομέα εφαρμογής. Οι τύποι φλογοανασταλτικών εξετάζονται λεπτομερώς: Aluminiumtrihydroxid (ATH), Βρωμιωμένες ενώσεις, Χλωριωμένες ενώσεις, Οργανικό φωσφόρο, Αντιμόνιο (ATO) και άλλα φλογοανασταλτικά. Στη μελέτη αυτή εξετάζονται οι τομείς εφαρμογής για φλογοανασταλτικά: δομικά υλικά, ηλεκτρολογία και ηλεκτρονικά, καλώδια, βιομηχανία οχημάτων και άλλες εφαρμογές.
Στο Κεφάλαιο 2 αναλύονται λεπτομερώς οι πωλήσεις και η κατανάλωση φλογοανασταλτικών για τις 16 χώρες με τις μεγαλύτερες εθνικές αγορές.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων 56 κατασκευαστών φλογοανασταλτικών: στοιχεία επικοινωνίας, έσοδα, κέρδη, γκάμα προϊόντων, εγκαταστάσεις παραγωγής και σύντομο προφίλ.
Αυξήστε την ορατότητά σας για νέους και υπάρχοντες πελάτες και δημιουργήστε πολύτιμες ερωτήσεις στην κατάλληλη στοχευμένη ομάδα - με το πακέτο Web360 ειδικά για το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEA/SEM)
Τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πολλά όσον αφορά την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Για να είναι πιο ευδιάκριτη η ιστοσελίδα σας, ίσως χρειαστεί να την επεξεργαστείτε τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε δομή και κώδικα (OnPage-SEO).
Προσφέρω σε αυτόν τον τομέα τόσο ανάλυση όσο και πλήρη βελτιστοποίηση. Το κόστος εξαρτάται από την έκταση της ιστοσελίδας που θα αναλυθεί / βελτιωθεί.
{"E-LEARNING AUFBAU:":"ΔΟΜΗ E-LEARNING:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Μάθημα 8: Πρακτικές συμβουλές για την εφαρμογή","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Μάθημα 4: Περίπτωσης χρήσης πελατειακής νοημοσύνης","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Προοπτική: Υποστήριξη στην εφαρμογή","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Αποδεδειγμένες τακτικές για την εφαρμογή","E-LEARNING FEATURES:":"ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ E-LEARNING:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Βελτιώστε την κατανόηση των πελατών σας με βάση τα δεδομένα","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Υψηλά διαδραστική εκπαίδευση 6 ωρών","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Επικεντρώστε τις ομάδες πωλήσεών σας στους απόλυτους κορυφαίους πελάτες σας","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Μάθημα 5: Βασικές αρχές τμηματοποίησης πελατών","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Επαγγελματικό πιστοποιητικό μετά την ολοκλήρωση","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Μάθημα 6: Μοντέλο τμηματοποίησης πελατών","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Μοναδική αγορά - χωρίς συνδρομή","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Μάθημα 1: Βασικές αρχές πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Μάθημα 3: Δεδομένα πελατειακής νοημοσύνης","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ E-LEARNING:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-Πρόσβαση 24/7 μέσω διαδικτυακού λογαριασμού","Lektion 9: Abschlussquiz":"Μάθημα 9: Τελικό κουίζ","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Αναπτύξτε μέτρα για την αύξηση της αξίας","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Μάθημα 2: Διαδικασία πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Μάθημα 7: Ειδικές ενέργειες πωλήσεων ανά τμήμα","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Αναπτυγμένο από έμπειρους ειδικούς πωλήσεων"}
Προσφέρουμε πολλές ιδέες και οδηγίες, ώστε να έχετε πολλές επιλογές και είμαστε σίγουροι ότι δεν θα χάσετε την τέλεια λύση.
Θα λάβετε:
- 20+ λογότυπα για επιλογή;
- έτοιμο λογότυπο, προσαρμοσμένο σε διάφορα μέσα - όλες οι μορφές;
- βιβλίο λογότυπου: περιγραφή και λεπτομερείς συστάσεις χρήσης του λογότυπου (γραμματοσειρές, περιθώρια, χρώματα) με παραδείγματα.
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω κοινωνικών δικτύων ή Messenger για να λάβετε προσφορά τιμής.
Διακοσμήσεις POS, διακόσμηση βιτρίνας, διακόσμηση στο κατάστημα
Διακοσμητικά είδη στη βιτρίνα, για τον πάγκο πωλήσεων ή στο κατάστημα για να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό σημείο και να προσελκύσουν πελάτες. Τα πιο δημοφιλή διακοσμητικά είδη είναι οι διακοσμητικοί κύβοι, οι αφίσες, οι μικρές στήλες, οι κρεμαστές διακοσμήσεις και οι αυτοκόλλητες ετικέτες για τις βιτρίνες. Το μάρκετινγκ POS είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που στοχεύει τους (πιθανούς) πελάτες σας εκεί που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Ο λεγόμενος "Σημείο Πώλησης" μπορεί να βρίσκεται σε διάφορες τοποθεσίες και μπορεί να είναι τόσο εσωτερικός όσο και εξωτερικός.
Διακοσμητικά είδη, εκθέσεις, φιγούρες κοπής και μεγάλες διακοσμήσεις για κάθε χρήση / τοποθεσία
Ευχαρίστως θα σας συμβουλέψουμε σχετικά με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφημιστικών μέτρων και θα σας δείξουμε τα κατάλληλα εργαλεία POS, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στην εταιρική σας ταυτότητα. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και, ιδανικά, οδηγεί σε αυξανόμενες πωλήσεις.
Σας προμηθεύουμε τις βέλτιστες επιχειρηματικές διευθύνσεις, επιλεγμένες σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.
Επιλέξτε από πάνω από 5 εκατομμύρια διευθύνσεις αυτές που σας ταιριάζουν. Όλα αυτά προσφέρονται οικονομικά και χωρίς περιττές διαδικασίες, φυσικά από το Lettershop Nielsen. Το ξέρετε καλύτερα από όλους. Οι "κακές" διευθύνσεις κοστίζουν χρήματα, προκαλούν εκνευρισμό και συχνά προκαλούν σημαντική ζημιά στην εικόνα σας. Αυτό δεν χρειάζεται να συμβαίνει! Οι υπηρεσίες μας σε αυτόν τον τομέα: αγορά ή ενοικίαση αρχείων διευθύνσεων, εξάλειψη διπλοτύπων, έλεγχος διευθύνσεων με τα πιο πρόσφατα αρχεία μετακομίσεων, ταχυδρομική διόρθωση οδών και ταχυδρομικών κωδικών.
Κατασκευάζουμε διαφημιστικές σημαίες σε κάθε πιθανό μέγεθος και σχήμα. Σας βοηθάμε να επιλέξετε το κατάλληλο υλικό για την εκάστοτε εφαρμογή και την επιθυμητή αντοχή και επίδραση.
- Υφασμάτινη ενισχυμένη PVC με ειδική επικάλυψη (Frontlit)
- Δικτυωτό βινύλιο (Mesh)
- Βινυλική επιφάνεια Backlite (για οπίσθιο φωτισμό)
- Βινυλική επιφάνεια Opak (για διπλή εκτύπωση)
Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του σύγχρονου διαδικτυακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας - Αναζητάτε επαγγελματική υποστήριξη για το θέμα "Διαδικτυακό Μάρκετινγκ". Αφήστε μας να σας προχωρήσουμε μέσω της ατομικής και στοχευμένης συμβουλευτικής, coaching, εργαστηρίων, εκπαίδευσης, κατάρτισης και επιμόρφωσης.
"Διαδικτυακό Μάρκετινγκ" - Συμβουλευτική, coaching, εργαστήρια, εκπαίδευση, κατάρτιση + επιμόρφωση σας προσφέρουμε ζωντανά διαδικτυακά και αυτοπροσώπως!
Θέματα για τη συμβουλευτική, coaching, εργαστήρια, εκπαίδευση, κατάρτιση και επιμόρφωση σας: Για Μάρκετινγκ, Για Πωλήσεις + Διανομή, SEO, SEA, Email
Εκτυπωμένες ομπρέλες με λογότυπο για τη γαστρονομία μπορείτε να βρείτε σε καλές τιμές στην εταιρεία Schirmmacher Ströhle εδώ και πάνω από 30 χρόνια. Η οικογενειακή επιχείρηση ειδικεύεται στην κατασκευή διαφημιστικών ομπρελών και ομπρελών με εκτύπωση.
Η Schirmmacher Ströhle προσφέρει την καλύτερη ποιότητα, υψηλής ποιότητας προϊόντα και μεγάλη εμπειρία όταν πρόκειται για διαφημιστικές ομπρέλες. Οι εκτενείς υπηρεσίες, όπως οι μη δεσμευτικές σχεδιάσεις, οι λεπτομερείς προσφορές και η αναλυτική συμβουλευτική, μιλούν από μόνες τους.
Για παράδειγμα, η μεγάλη ομπρέλα Sun Square KS:
Η Sun-Square-KS είναι ιδανική για χρήση στη γαστρονομία και τη φιλοξενία. Με μέγεθος έως 5,0 x 5,0 μ., αυτή η τετράγωνη ομπρέλα προσφέρει όχι μόνο πολύ σκιά, αλλά μπορεί επίσης να συνδυαστεί εξαιρετικά με άλλες ομπρέλες της ίδιας κατασκευής, δημιουργώντας έτσι μια ευέλικτη στέγη για ηλιόλουστες ταράτσες και μπυραρίες.
Μικρός αναρτητής – Μεγάλη επίδραση.
Από τον μικρό αναρτητή μέχρι τον αναρτητή για σνακ ή φούρνο, η επίδραση είναι εξίσου θετική.
Αυξήσεις πωλήσεων μέσω μιας μικρής επένδυσης, που παράγει μακροχρόνιες επαφές με πελάτες. Ακόμα και σταθμευμένος στον κεντρικό δρόμο, κερδίζει χρήματα. ως διαφημιστικός χώρος!
Από πωλήσεις, διαχείριση έργων, διαχείριση διαδικασιών: Οι αναλύσεις αναγκών και τάσεων VISIO 24 σας δείχνουν ακριβώς πού κατευθύνεται η επιχείρησή σας.
Στρατηγικοί στόχοι επιχείρησης
Κατεύθυνση και θέση στην αγορά
Δυνατότητες παραγωγής και εσόδων
Επιθυμητοί πελάτες
Νέες αγορές/κλάδοι/ανάπτυξη αγοράς/μετασχηματισμός
Μεγέθη παραγγελιών και δυνατότητες παραγγελιών
Διαδικασίες πωλήσεων προσφοράς/παραγγελίας/διατήρησης πελατών/μετά την πώληση
Συστήματα υπηρεσιών για τη διατήρηση και ανάπτυξη πελατών
Γερμανία: Γερμανία
Συνεχής βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να την αναλύσουν και να την αξιολογήσουν βέλτιστα.
Ο στόχος είναι να τοποθετηθούν οι λέξεις-κλειδιά στις TOP10 των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.
- συνεχής βελτιστοποίηση των TAG TITLE και των ALT attributes
- συνεχής ανάπτυξη συνδέσμων για την ενίσχυση των λέξεων-κλειδιών που πρέπει να βελτιστοποιηθούν
- συνεχής ανάλυση ανταγωνισμού
- λεπτομερής ανάλυση της τρέχουσας κατάταξης της Google και αποστολή μηνιαίας αναφοράς
Αριθμός: 3 λέξεις-κλειδιά
Μηνιαία χρέωση (καθαρή): 59,- ευρώ
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης πρέπει να εφαρμόζεται με συνέπεια και σε βάθος σε μια ιστοσελίδα.
Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης & Μάρκετινγκ
Μια σύγχρονη ιστοσελίδα πλέον προσφέρει περισσότερα από μια απλή πλατφόρμα παρουσίασης στο διαδίκτυο. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (γνωστή και ως SEO = Search Engine Optimization) είναι η βάση για μια καλή κατάταξη στις πρώτες θέσεις στις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Yahoo & η Bing και εγγυάται έτσι μια μετρήσιμη αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Δεδομένου ότι στη Google συχνά μόνο η σελίδα 1 λαμβάνει πραγματική προσοχή, δεν έχει νόημα να ανέβετε από τη σελίδα 5 στη σελίδα 4 με λίγη βελτιστοποίηση.
Υπηρεσίες: Δημιουργία λιστών λέξεων-κλειδιών, περιεχόμενη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, έρευνα προϊόντων και διαδικτυακή επιμέλεια, μελέτη χρηστικότητας, διαδικτυακές συνεργασίες, ανάλυση κοινού-στόχου, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και μάρκετινγκ απόδοσης.
Η πιο πρόσφατη, ήδη πέμπτη έκδοση της μελέτης Ceresana για την παγκόσμια αγορά μελανιών προβλέπει ότι μέχρι το 2033 η συνολική κατανάλωση μελανιών θα αυξάνεται κατά μέσο όρο 1,0 % ετησίως. Ωστόσο, υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ των διαφόρων χωρών, τομέων εφαρμογής και διαδικασιών εκτύπωσης. Η τρέχουσα έκθεση αγοράς καταγράφει για πρώτη φορά λεπτομερώς για τις διαδικασίες Offset, Flexo και άλλες διαδικασίες εκτύπωσης σε κατανοητούς πίνακες, πόσοι τόνοι μελανιών χρησιμοποιούνται σε κάθε τομέα εφαρμογής. Η ανάπτυξη της αγοράς μελανιών οφείλεται ιδιαίτερα στην άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις συσκευασίες του από ευέλικτα πλαστικά και κυματοειδές χαρτόνι. Η νέα επισκόπηση αγοράς της Ceresana παρέχει συγκεκριμένα στοιχεία για τους διάφορους τύπους μελανιών, όπως για την κατανάλωση μελανιών Inkjet στον τομέα εκτύπωσης ετικετών.
Έκδοση: 5
Σελίδες: 490
Προφίλ χωρών: 17
Προφίλ εταιρειών: 56
Δημοσίευση: Αύγουστος 2024
Κεφάλαιο 1 προσφέρει μια ολοκληρωμένη παρουσίαση και ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς βιολογικών κόλλων - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις παγκόσμιες περιοχές Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, παρουσιάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και του τζίρου.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 16 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση βιολογικών κολλών. Παρουσιάζονται η κατανάλωση και ο τζίρος για κάθε χώρα.
Επιπλέον, ο τζίρος για τις διάφορες εφαρμογές των κολλών αναλύεται: Χαρτί, Συσκευασίες, Κατασκευαστική βιομηχανία, Ξυλουργική και άλλες εφαρμογές.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών βιολογικών κολλών, οργανωμένα με σαφήνεια σύμφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τζίρο, τα κέρδη, την γκάμα προϊόντων, τις εγκαταστάσεις παραγωγής και ένα σύντομο προφίλ. Λεπτομερή προφίλ παρέχονται από 36 κατασκευαστές.
Σελίδες: 170
Προφίλ χωρών: 16
Προφίλ εταιρειών: 36
Έκδοση: 1
Δημοσίευση: Ιούνιος 2023
Η Ceresana έχει εξετάσει την παγκόσμια αγορά για τις μεμβράνες από βιοπλαστικά:
Κεφάλαιο 1 παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς για τις βιολογικά βασισμένες μεμβράνες από πλαστικό - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις περιοχές Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός και υπόλοιπος κόσμος, εξετάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και των εσόδων.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 11 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση και έσοδα από μεμβράνες. Η κατανάλωση αναλύεται ανά τομέα εφαρμογής: συσκευασίες τροφίμων, συσκευασίες καταναλωτικών αγαθών, άλλες συσκευασίες, γεωργικές μεμβράνες και άλλες μεμβράνες. Η μελέτη αγοράς παρέχει δεδομένα για διάφορους τύπους βιοπλαστικών σε μεμβράνες: πολυγαλακτικό οξύ (PLA), πλαστικά με βάση το άμυλο, άλλα βιοδιασπώμενα πλαστικά, βιολογικά βασισμένα αλλά μη βιοδιασπώμενα πλαστικά.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών μεμβρανών από βιοπλαστικά.